sobota, 15 października 2011

To co pomóżmy ? e mail od czytelniczki :)


Jestem Anita mam 10 lat, bardzo podoba mi się twój blog i też pomógł mi z moją szynszylą i myślę że będziesz go dalej prowadzić :) .
Mam kilka pytań i zdjęcia mojej szynszyli ! 



To moja szynszyla nazywa się Suzi i ma roczek.
Wadziłam też twoje szynszyle na blogu i naprawde są śliczne !
A więc muszę zapytać o kilka rzeczy:
1. Ile dokładnie mogę szynszylowi dawać herbaty i co ile?
2. Ile mogę dać mojemu szynszylowi białej czekolady?
Bardzo proszę o odp z góry dziękuje ! ;)

5 komentarzy:

  1. SZynszyli nie powinno sie dawać herbaty i nie wolno czekolady !

    OdpowiedzUsuń
  2. o Herbacie napisałam teraz artykuł na Blogu moim zdaniem nie powinno sie jej podawać ale ludzie różnie sądzą .... o Czekoladzie ,tez pisałam - niby wolno ją podawać ale moim zdaniem się nie powinno po co lepiej podać coś zdrowszego :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej ♥ Masz cuudownego bloga <3 Piszesz bardzo ciekawie i z pomysłem. :) Było by mi bardzo miło gdyby tak blogerka jak ty odwiedziła mój blog i dodała się do obserwatorów .. Oczywiście ja także bym komentowała twój blog , bo mi się bardzo podoba! Jestem pod MeGa wrażeniem ! Była bym wdzięczna gdybyś informowała mnie o swoich nowych notkach. A po co ? - Aby je komentować! Będę tu stałym gościem <333 . Więc serdecznie zapraszam do mnie : http://katia-pictures.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. O BOSZ! Czekolada ? Lepiej daj jej suszonego owocka, albo migdałka...bo przekombinujesz ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Szyle lubią czekolate, ale to nie znaczy że można im ją dawać. Rodzynki, migdały i tego typu rzeczą są słodyczami dla szylek których też nie powinny dostawać za dużo - najlepiej raz w tygodniu. A jak chcesz zrobić przyjemność szylkowi to daj mu suchą bułke z ziarnami, zabawa dla szynszyla na kolejne kilka dni.

    OdpowiedzUsuń